Obchodné podmienky

Obchodné podmienky

MIVAX, s.r.o.,

Naša spoločnosť zabezpečuje dodávky montáž a servis zdravotníckych prístrojov. Spokojnosť našich zákazníkov má pre nás mimoriadny význam a ich spokojnosť dosahujeme vďaka výhodným cenám, krátkym dodacím
lehotám a v neposlednom rade kvalitnými výrobkami.
Tešíme sa na Vaše objednávky! V prípade otázok alebo reklamácie nás prosím kontaktujte e-mailom. Počas pracovného týždňa Vám odpovieme do 24 hodín. Zákaznícky servis: info@mivax.sk

Obchodné podmienky:

1.Objednanie tovaru.
1.1 Kupujúci objednáva tovar prostredníctvom elektronických objednávok alebo zaslaním e-mailu . Vystavením objednávky sa zaväzuje za objednaný tovar zaplatiť kúpnu cenu podľa podmienok uvedených v objednávke.
Platná objednávka sa považuje za kúpnu zmluvu. Po prijatí objednávky Vám systém automaticky odošle jej potvrdenie elektronickou poštou.
1.2 Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť v prípade, že ju nebolo možné záväzne potvrdiť (chybne vyplnený objednávací formulár), alebo z dôvodu, že tovar sa už nevyrába , nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena tovaru u dodávateľa. V prípade, že takáto situácia nastane, budeme Vás kontaktovať za účelom dohody o ďalšom postupe.
1.4 Predávajúci sa zaväzuje neposkytnúť osobné údaje kupujúceho tretej strane. Evidované údaje o zákazníkoch sú použité výhradne pre konkrétny nákup tovaru a nie sú ukladané. 

2.Dodanie tovaru
2.1Dodanie tovaru je možné uskutočniť na dobierku v rámci Česka a Slovenska. Objednaný tovar distribujeme prostredníctvom Slovenskej pošty a.s.,DPD alebo je možný osobný odber . 
Náklady na dopravu sú kupujúcemu oznámené pred potvrdením objednávky.
2.2 Dodacia lehota je 2 až 10 pracovné dni od potvrdenia objednávky. V prípade predĺženia tejto lehoty Vás budeme včas informovať. 
Predávajúci nezodpovedá za predĺženie lehoty dodania tovaru spôsobené dopravcom.
2.23 Zásielka s tovarom obsahuje daňový doklad, v ktorom sú detailne uvedené ceny jednotlivých položiek, a ktorý zároveň slúži ako záručný list.

3.Vrátenie tovaru.
3.1 Ak kupujúci so zakúpeným tovarom nie je spokojný, je oprávnený tento tovar na vlastné náklady doporučene zaslať na adresu predávajúceho najneskôr do 14 dní od jeho doručenia. 
O úmysle vrátiť tovar bude kupujúci vopred informovať predávajúceho prostredníctvom e-mailu. Tovar musí byť vrátený nepoškodený, kompletný (vrátane príslušenstva), nepoužívaný, v pôvodnom nepoškodenom obale 
 a s dokladom o kúpe. Po vrátení tovaru Vám zaplatenú sumu vrátime najneskôr do 3 pracovných dní od doručenia tovaru. Do zaplatenej ceny sa nezapočítava poštovné hradené pri nákupe tovaru.

4.Orgán dozoru
4.1 Orgán dozoru je Slovenská obchodná inšpekcia (SOI), Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj2.

5.Platobné podmienky.
5.1 Platbu je možné uskutočniť v hotovosti ,na dobierku alebo prevodom resp. vkladom na účet predávajúceho. V tomto prípade objednávka bude uskutočnená až potom, ako bude platba pripísaná na náš účet. 
5.2 Ceny tovarov a poštovného
Ceny tovarov obsahujú DPH. V prípade zmeny cien v čase po objednaní tovaru a pred jeho dodaním platí cena, ktorá bola platná v okamihu objednania tovaru. Kupujúcemu neúčtujeme ceny balného ani žiadne iné manipulačné poplatky.

6. Záručné podmienky
6.1 Pre naše produkty platí záruka daná ich výrobcom, t.j. 24 mesiacov odo dňa predaja výrobku koncovému užívateľovi. Záruka sa vzťahuje na poruchy a chyby vzniknuté v priebehu záručnej doby chybou výroby alebo použitých materiálov. Záruka platí len, ak bol výrobok používaný v súlade s návodom na obsluhu a príslušnými bezpečnostnými predpismi, platnými v Slovenskej republike.

7.Reklamácia
7.1 V prípade zistenia chyby na zakúpenom výrobku nás kontaktujte, radi Vám vysvetlíme postup uplatnenia si zákonnej záruky. Ak je reklamácia opodstatnená, zaplatíme Vám reklamáciou vzniknuté poštovné náklady.

 

8. Alternatívny spôsob riešenia sporov

  1. Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám  zašlite na našu emailovú adresu: info@mivax.sk   

  2. Ak  Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu,  prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona  č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov.

  3. Návrh môžete podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z. Na podanie návrhu môžete využiť formulár, ktorého vzor je dostupný aj na webovom sídle príslušného ministerstva  a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.

  4. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov k dátumu 10.4.2016 je tu: http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s. Spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

  5. Adresa na podávanie podaní v elektronickej podobe na Slovenskú obchodnú inšpekciu je ars@soi.sk

  6. Subjekt alternatívneho riešenia sporov môže návrh spotrebiteľa odmietnuť, napr.:

  • ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 eur;

  • ak je vzhľadom na všetky okolnosti zrejmé, že alternatívne riešenie sporu by bolo možné viesť len s vyvinutím neprimeraného úsilia, a podobne.

  1. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK. Sťažnosť tu môže podať spotrebiteľ žijúci v EÚ na obchodníka so sídlom v EÚ.

  2. Náklady spojené s alternatívnym riešením sporu znáša každá zo strán sporu samostatne bez možnosti ich náhrady.


Reklamácia: info@mivax.sk

9. Kontaktné údaje predávajúceho (sídlo)

Mivax , s.r.o. 
Kozmonautov 35,
03601 Martin 
IČO:36013595IČ DPH: SK2020962999 (prevádzkovateľ je platcom DPH)
Zapísané v OR u Okresného súdu v Žiline Oddiel: Sro, Vložka číslo 3729/L
Telefón: 0903540799 
Otázky na dodávateľa: info@mivax.sk

V prípade otázok alebo reklamácie nás prosím kontaktujte e-mailom. Počas pracovného týždňa Vám odpovieme do 24 hodín.

 

Odoslať článok známemu   Vytlačiť